Spokojnosť zákazníkov

Spokojnosť zákazníkov v autobusoch

Spokojnosť cestujúcich FlixBusu

Vo FlixBuse robíme všetko možné a aj nemožné na zabezpečenie spokojnosti našich zákazníkov. Úspech nášho úsilia bol nedávno potvrdený v prieskume, na ktorom sa zúčastnilo 20 000 našich cestujúcich. Okrem veľkej pozitívnej spätnej väzby, ktorú sme dostali, sa nám podarilo viac dozvedieť o vašich potrebách, a neustále zvyšujeme úroveň kvality a služieb počas procesu rezervácie, v našich autobusoch a akejkoľvek pomoci, ktorú môžete po ceste potrebovať.

Hodnotenie našich cestujúcich je pre nás dôležité

Len v roku 2015 sa 20 miliónov ľudí rozhodlo pre FlixBus na preskúmanie Európy a vyskúšalo si vynikajúcu kvalitu služieb, ktoré poskytujeme. Ceníme si každú spätnú väzbu a pozitívne hodnotenia, ktoré nám naši zákazníci dávajú, a radi vás čoskoro privítame v jednom z našich ekologických autobusov.

Spokojnosť zákazníkov

Spokojnosť zákazníkov má vo FlixBuse najvyššiu prioritu. Snažíme sa poskytovať najlepšie služby za najlepšie ceny s neprekonateľnou sieťou európskych spojov. Spokojnosť našich zákazníkov bola dokázaná v prieskume zákazníkov, v ktorom sa hodnotila kvalita služieb FlixBusu. Podľa výsledkov 97 % cestujúcich uviedlo, že boli so svojou cestou autobusom „spokojní“ alebo „veľmi spokojní“.

Skvelé služby

Cestujúci chválili tiež dochvíľnosť svojich autobusov, osobné služby, ktoré poskytovali šoféri, a vysokú úroveň pohodlia pri ceste autobusom. FlixBus poskytuje bezplatnú sieť Wi-fi vo všetkých autobusoch a zaručené miesto počas celej cesty na vyše 100 000 spojoch v celej Európe. Naši cestujúci sú takí spokojní s týmto pohodlným a príjemným spôsobom cestovania, že 94 % by FlixBus odporúčalo svojím priateľom a rodine.