Ak máte ťažkosti s touto webovou stránkou, zavolajte nám na +421 233 418 321 alebo použite FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Cestovanie zelenými autobusmi v dobe pandémie COVID-19

Sieť autobusových spojov FlixBus pravidelne upravujeme a prospôsobujeme dopytu a aktuálnym nariadeniam, a to za dodržiavania všetkých bezpečnostných opatrení. Uistite sa, že ste neustále informovaní o novinkách v sieti FlixBusu.

DÔLEŽITÉ: Pred cestou do zahraničia prosím skontrolujte podmienky vstupu do jednotlivých krajín na stránkach Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky


Ako získam informácie o svojom spoji?

Pokiaľ došlo k zmenám na konkrétnom spoji, FlixMobility sa snaží zákazníkov aktívne informovať, nie je potrebné kontaktovať zákaznícky servis. Uistite sa prosím, že ste pri rezervácii zadali platnú e-mailovú adresu a telefónne číslo, aby sme vám mohli prípadné novinky poslať. Telefónne číslo do svojej rezervácie môžete pridať tu

Naša zákaznícka podpora vám je k dispozícii prostredníctvom kontaktného formulára aj zákazníckej linky na čísle +421 233 418 321. Berte prosím na vedomie, že vzhľadom k aktuálnemu počtu žiadostí, ktoré dostávame, môže byť doba spracovania požiadavky alebo čakanie na spojenie s operátorom dlhšia. Radi by sme vám odporúčili, aby ste si prešli stránky s častými otázkami a informácie o službách, kde nájdete relevantné informácie a odpovede na často kladené otázky.


Ako môžem požiadať o vrátenie cestovného lístka?

Pokiaľ sme museli váš spoj v dôsledku aktuálnych cestovných obmedzení zrušiť alebo zmeniť, čo najskôr vás budeme kontaktovať s ďalšími informáciami. 

Pokiaľ si prajete lístok stornovať kvôli zmene vašich cestovateľských plánov, môžete tak učiniť v súlade s našimi prepravnými podmienkami tu.  
 

Cestujte bezpečne s FlixBusom

Spoločne s postupným obnovením našej siete zavádzame nové bezpečnostné opatrenia, aby sme tak zaistili bezpečnú prevádzku a chránili našich zákazníkov. Pri implementovaní týchto predpisov úzko spolupracujeme s miestnymi úradmi a riadime sa nariadeniami a odporúčaniami ohľadom ďalších krokov. 

Našou najvyššou prioritou je bezpečnosť zákazníkov, vodičov, partnerov a zamestnancov. Hoci robíme maximum, práve vy hráte kľúčovú rolu v otázke bezpečnosti našich cestujúcich. Dodržujte prosím nasledujúce bezpečnostné pokyny:

  • Pred uskutočnením rezervácie sa uistite, že ste schopný cestovať a dodržiavať odporúčania miestnych úradov.
  • Nosenie rúšok reflektuje situáciu v konkrétnom regióne a krajine. Na území Slovenskej republiky sú cestujúci počas nástupu na palubu aj počas celej doby cesty povinní mať rúškom zakryté ústa a nos. Pri nástupe do autobusu majte prosím rúško pripravené. 
  • Pri cestovaní dodržujte všetky obvyklé preventívne opatrenia.

Aby sme zaistili, že vaša cesta bude čo najpríjemnejšia a najbezpečnejšia, nižšie nájdete prehľad preventívnych opatrení, ktoré zvýšia ochranu pred možnými rizikami:

Čistenie a dezinfekcia vozidiel:

  • Dezinfekcia na ruky je zákazníkom k dispozícii pri zadných dverách autobusu
  • Dezinfekcia vozidiel po každej jazde prebieha podľa pokynov a nariadení WHO
  • Dodatočná dezinfekcia na hlavných autobusových staniciach zo strany zamestnancov predajní FlixBus

Ochrana zdravia na palube autobusu:

  • Vodiči sú vybavení ochrannými pomôckami (látkové rúška s vymeniteľným nanofiltrom a  jednorazové gumové/nitrilové rukavice) 
  • Cestujúci sú počas nástupu na palubu autobusu a po dobu cesty povinní mať zakryté ústa a nos (napr. rúškom) 
  • K odbaveniu cestujúcich dochádza vždy pri zadných dverách autobusu 
  • Na začiatku odbavenia vodič cestujúcich nabáda, aby dodržiavali bezpečné rozostupy 
  • Dezinfekcia na ruky je k dispozícii pri odbavení pri zadných dverách
  • Vizuálna bezdotyková kontrola dokladov a elektronického cestovného lístka 
  • Hlásenia v autobuse pri výjazde a príjazde obsahuje aktualizované bezpečnostné pokyny  
  • Dezinfekcie pre detské sedačky sú dostupné na predajniach FlixBusu 
  • Toalety zostávajú zatvorené až do odvolania
  • Predaj občerstvenia a nápojov na palube je až do odvolania prerušený

Predajne a nástupištia:

  • Časté upratovanie a dezinfekcia predajní FlixBusu
  • Do predajne môže v jeden okamih vstúpiť iba obmedzený počet zákazníkov v bezpečných rozostupoch po 2 metroch
  • Zákazníkov žiadame o bezhotovostnú úhradu cestovného

Viac informácii nájdete na našich stránkach s častými otázkami tu