Kontakt

Ako vám môžeme pomôcť?

Nie ste si istý/-á rezerváciou alebo potrebujete pomôcť s niečím pred alebo po ceste s FlixBusom?
Prečítajte si naše často kladené otázky (FAQ) alebo aktuálne informácie o spoji!

Môžete sa s nami spojiť aj cez Facebook.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Radi vám pomôžeme. Môžete sa s nami kedykoľvek spojiť aj na našej zákazníckej linke: +49 (0)30 300 137 300.
 

*(Upozorňujeme, že poplatky za hovory z pevnej linky a aj z mobilných telefónoch závisia od sadzieb jednotlivých poskytovateľov telekomunikačných služieb.)

→ Náš zákaznícky servis je momentálne k dispozícii v angličtine a nemčine.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

* Povinné

Možné oblasti

Otázky o trasách:
Želania a otázky k cestám s FlixBusom

Rezervácia / zmena rezervácie / storno:
Otázky o možnostiach rezervácie a zmenách rezervácie

Poukážka:
Otázky o zaobchádzaní s poukážkami a príslušných rámcových podmienkach

Batožina:
Otázky o zobraní so sebou batožiny alebo iných predmetov, ako aj o ich poškodení alebo strate

V autobuse:
Otázky o autobuse a miestach na sedenie, ako aj o dostupných extra službách v autobuse

Feedback (pochvala a kritika):
Chvála a kritika vašej cesty s FlixBusom

Kontrola vrátenia peňazí:
Správy a otázky o oblasti kontroly vrátenia peňazí

Iné:
Ak ste nenašli vhodnú oblasť, tu môžete opísať svoje ostatné pripomienky