Zmena a storno rezervácie

Změna a storno jízdenky

Zmena rezervácie

  • do 15 minút pred odjazdom
  • Stornovací poplatok za jednu zmenenú cestu a jedného cestujúceho.
  • online a offline
Kúpte si lístky na FlixBus od jednej z našich agentúr alebo predajných miest

Zmena informácií o cestujúcich

  • telefónne číslo: bezplatne
  • meno: bezplatne, pokiaľ sa nezvýšila cena dopravy
Rezervovanie nebolo nikdy také jednoduché

Storno rezervácie

  • Za poukážku v hodnote cestovného po odpočítaní stornovacieho poplatku za jednu zmenenú cestu a jedného cestujúceho.
  • možné vrátenie peňazí (poplatok za storno za zákazníka 15 €)

Zmena/storno rezervácie

Dokedy môžem zmeniť alebo stornovať svoju cestu?

Zmena alebo storno rezervácie sú u nás možné do 15 minút pred odjazdom, online alebo v jednom z našich predajných miest/v jednej z našich cestovných agentúr.

Ako môžem zmeniť moje informácie o cestujúcich?

Po rezervácii môžete zmeniť svoje telefónne číslo cez portál na zmenu rezervácie bez akéhokoľvek poplatku. 
Ak chcete zmeniť meno cestujúceho, je to tiež bezplatné, ak sa však medzitým zvýšila cena dopravy, budete musieť zaplatiť rozdiel.
V obidvoch prípadoch dostane nové potvrdenie rezervácie s novým číslom rezervácie.

Ako môžem zmeniť rezerváciu svojej cesty?

Ak chcete zmeniť rezerváciu, vykonajte tieto kroky:
Overte, či je dostupná vaša nová želaná cesta.
Stornujte predchádzajúcu rezerváciu a my vám pošleme poukážku, ktorú môžete použiť pri novej rezervácii.
Rezervujte si novú cestu a použite poukážku, ktorú ste dostali. Dostanete nové potvrdenie rezervácie a nové číslo rezervácie. Ak je cena novej rezervácie vyššia ako hodnota poukážky, budete musieť zaplatiť rozdiel.
Upozorňujeme, že za proces stornovania sa platí poplatok za jedného cestujúceho a jednu cestu v podobe stornovacieho poplatku.
Tento poplatok bude zobrazený v priebehu procesu storna.

Ako môžem stornovať rezerváciu?

Keď stornujete rezerváciu, dostanete poukážku vo výške ceny pôvodnej rezervácie mínus stornovací poplatok vo výške 1 € pre každý proces storna za jedného cestujúceho a jednu cestu. Poukážka platí 12 mesiacov a možno ju použiť opakovane do vyčerpania hodnoty. 

Nenašli ste odpoveď na otázku? Pozrite sa našu stránku FAQ alebo sa obráťte na naše zákaznícke služby.