Spravovať rezervácie

Časť Spravovať rezervácie je platforma, kde môžete jednoducho spravovať všetky informácie o rezervácii a ceste a stiahnuť si všetku dokumentáciu a lístky.

V časti Spravovať rezervácie môžete:


Poznámka: Flix účtuje servisný poplatok na ďalšie investovanie do nástrojov pre zákazníkov, ktoré zvyšujú pohodlie cestovania, ako napríklad „Spravovať rezervácie/samoobslužný nástroj na zmenu ciest, pridávanie batožiny“. Ďalšie informácie nájdete tu: https://www.flixbus.sk/prepravne-podmienky.

Upraviť údaje o cestujúcich a kontaktné informácie

Chceme zabezpečiť, aby boli vaše kontaktné údaje aktuálne, preto sú všetky zmeny bezplatné. Nezabudnite zadať svoje telefónne číslo, aby ste mohli dostávať aktualizácie o ceste prostredníctvom SMS.

Keď chcete upraviť meno cestujúceho, kliknite na tlačidlo „Upraviť / odstrániť cestujúcich“.
Keď chcete upraviť kontaktné údaje hlavného cestujúceho, kliknite na „Upraviť kontaktné údaje“.

V prípade rozdielu v cene oproti pôvodnej rezervácii možno budete musieť platiť, aby ste mohli upraviť údaje o cestujúcich. Lístky sú neprenosné, keď chcete odstrániť cestujúceho, označte políčko „Zrušiť cestu/y“.

Zmeňte svoju cestu na nový dátum alebo čas

Keď chcete zmeniť dátum alebo čas svojej cesty, kliknite na „Zmeniť dátum / čas odjazdu“ a potvrďte nový výber. Nezabúdajte, že čas odjazdu musí byť +15 min od času potvrdenia. Keď chcete vybrať novú destináciu odjazdu alebo príjazdu, musíte zrušiť svoju cestu a rezervovať si novú.

V závislosti od novej cesty budete možno musieť zaplatiť rozdiel cestovného, alebo vám budú vrátené peniaze, ak bude nová cesta lacnejšia. Cestu môžete zmeniť len naraz.

Zmena/pridanie miest na sedenie a dodatočnej batožiny

Môžete si rezervovať miesto na sedenie pre zvýšený komfort alebo zabezpečte, aby ste všetci sedeli spolu spolu v prípade skupinovej rezervácie. Môžete tiež kedykoľvek pridať novú zaregistrovanú alebo nadrozmernú batožinu.

Všetky zmeny závisia od dostupnosti pre danú cestu.

Stornovať rezerváciu

Ak musíte svoju cestu alebo jej časť zrušiť, budete mať rôzne možnosti refundácie podľa podmienok na trhu, kde cestujete.

Keď chcete zrušiť celú rezerváciu alebo časť svojej cesty, kliknite na „Zrušiť cestu/y“.
Keď chcete odstrániť cestujúcich zo svojej rezervácie, kliknite na „Upraviť / odstrániť cestujúcich“.
Keď chcete zrušiť pridané miesta na sedenie alebo batožinu, kliknite na „Zrušiť batožinu/extra služby“.

Svoj lístok môžete stornovať do 15 minút pred odjazdom a dostanete plnú alebo čiastočnú refundáciu vo forme poukážky. Pozrite si tu naše Stornovacie podmienky.

Spravovať meškania a storná

Ak FlixBus zruší vašu cestu alebo je zodpovedný za významné meškanie odjazdu, môžete mať nárok na ďalšiu podporu. Časť Spravovať rezervácie vám umožní zadarmo zmeniť na inú cestu s Flix alebo spracovať refundáciu podľa podmienok na trhu, kde cestujete.