
Ak máte ťažkosti s touto webovou stránkou, zavolajte nám na +421 233 418 321 alebo použite FlixBus Google Assistant App.
Nechcem už využiť svoju rezervovanú cestu. Dokedy môžem stornovať svoju rezerváciu?
Rezerváciu môžete zrušiť do 15 minút pred odjazdom.
Platím za storno poplatok?
Ak svoju cestu zrušíte do 30 dní pred dátumom odjazdu, je storno bezplatné. Potom môžeme účtovať poplatok za storno. Po zrušení rezervácie bude vystavená poukážka. Poukážka platí 12 mesiacov a vystavená je na cenu vašej rezervácie s prípadným odpočítaným poplatkom za storno.
Kliknite na „Stornovať rezerváciu“ a pozrite si naše dostupné online spôsoby náhrady cestovného.
Môžete zmeniť tieto informácie vo svojej rezervácii:
*Keď chcete zmeniť čas odjazdu alebo destináciu, musíte najprv stornovať časť cesty, ktorú chcete zmeniť. Potom dostanete poukážku v hodnote lístka zníženej o prípadné poplatky za storno. Túto poukážku môžete potom použiť na rezerváciu novej cesty (do políčka poukážky zadáte číslo poukážky a kliknete na tlačidlo „Uplatniť“). Poukážka platí 12 mesiacov.
Dokedy môžem zmeniť svoju rezerváciu?
Rezerváciu môžete zmeniť do 15 minút pred odjazdom.
Účtuje sa za zmenu rezervácie poplatok?
Za zmenu kontaktných údajov sa neúčtuje poplatok. Bezplatná je tiež zmena mena cestujúceho, ak sa však cena lístka od rezervácie zvýšila, bude vám naúčtovaný rozdiel v cene.
Na zmeny času odjazdu alebo destinácie cesty sa vzťahujú pravidlá pre storno. Ak svoju cestu zmeníte menej ako 30 dní pred odjazdom, odpočíta sa od hodnoty poukážky poplatok za storno.